reklama

List od Fica

Myslel som si, že sa hnevá, že nedokáže odpustiť... a on mi rovno poslal list. Verím, že som jediný, a preto sa chcem s vami o tento krásny zážitok podeliť - nech sa páči, dúfam, že si ho nápodobne užijete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (69)
Obrázok blogu

Neviem, ale akosi mám pocit, že mu lepí. 40% je síce veľa, ale to nestačí a on to vie.

Viete si predstaviť tie dva roky po tom, ako ho to vrece porazí? Bude zlý ako malý chlapec, čo nedostal hračku a ešte si ho asi užijeme. Napriek tomu sa na to teším. Vidieť, ako sa nám z nového Lenona stane pred našimi očami len taký malý lenonko po vzore svojho veľkého učiteľa, bude rozhodne stáť za to ... aj keď bude kopať a hrýzť.

Tak čo? Mali by sme pre to niečo urobiť, čo poviete? Ja do toho idem ... a vy?

igor matovič

igor matovič

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  19x

Verím, že politici by mali ľuďom slúžiť a nie žiť na ich úkor. Na Slovensku to tak zväčša nie je. Preto som sa rozhodol vstúpiť do politiky, ľuďom pomaly otvárať okále a chliev čistiť. Po vyhadzove z klubu SaS za hlasovanie proti úmyslu umožniť Orbánovi rozdávať maďarské občianstvo na Slovensku, sme založili hnutie OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti. Dnes máme najväčší opozičný klub a snažíme sa spoločne ľuďom dokázať, že spoločenstvo zodpovedných nezávislých ľudí sa dokáže správať zodpovedne, bez toho, aby sme našim poslancom brali vlastné svedomie a presvedčenie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu