reklama

Slota After Party

Je vymaľované. Na červeno. Naša snaha, bohužiaľ, nedokázala nahradiť prepad pravice. Na tom nie je čo oslavovať. Aká taká náplasť na boľačku je Jankov úspech. Pamätám si, ako som minulé voľby do pol šiestej ráno hypnotizoval obrazovku, ale nakoniec ho zachránilo 7 stotín percenta. Tentokrát už také šťastie nemal. Nechcem si pripisovať zásluhy, ale neskromne si myslím, že popri Aničke Dušičke som mu aj ja trošku dopomohol do histórie ... a tak som sa rozhodol mu urobiť skromnú rozlúčku s politikou. Veď si to zaslúži, no nie? Ste vítaní :o)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (60)
Obrázok blogu
igor matovič

igor matovič

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  19x

Verím, že politici by mali ľuďom slúžiť a nie žiť na ich úkor. Na Slovensku to tak zväčša nie je. Preto som sa rozhodol vstúpiť do politiky, ľuďom pomaly otvárať okále a chliev čistiť. Po vyhadzove z klubu SaS za hlasovanie proti úmyslu umožniť Orbánovi rozdávať maďarské občianstvo na Slovensku, sme založili hnutie OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti. Dnes máme najväčší opozičný klub a snažíme sa spoločne ľuďom dokázať, že spoločenstvo zodpovedných nezávislých ľudí sa dokáže správať zodpovedne, bez toho, aby sme našim poslancom brali vlastné svedomie a presvedčenie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu