reklama

Cigánske zimomriavky (video, ktoré musíte vidieť)

Ľudia sa ma pýtajú, ako bolo. Ako bolo v osadách. Na nezaplatenie. Našiel som množstvo ľudí, takých ako my. Ľudí, ktorí chcú denne chodiť do práce ... žiť normálny život. Videl som ľudí, ale aj ľudí, ktorí sa ľudsky nesprávali. Jednoducho, nie sú všetci rovnakí, tak ako my. Zimomriavky ma navštívili dva krát - raz, keď sme sa znenazdajky po ceste pomedzi chatrče objavili pri pamätníku 50 ľudí, ktorí sa v Jarovniciach v priebehu 3 minút utopili. Druhý krát, keď som sa rozprával s Petrou a spontánne mi odpovedala na poslednú otázku ... viac v priloženom videu. Ak chcete pomôcť dobrej veci, prosím o zdieľanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (81)

Prosím, zabudnite na predsudky a vypočujte si spoveď obyčajného 8-ročného dievčaťa z rómskej osady Žehra.

... tak čo? Nestoja nám aspoň tie deti za to, aby sme si spolu vysúkali rukávy?

Akýkoľvek úprimný podnet na riešenie, rád privítam na mojom maily: igor.matovic@obycajniludia.sk.

igor matovič

igor matovič

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  19x

Verím, že politici by mali ľuďom slúžiť a nie žiť na ich úkor. Na Slovensku to tak zväčša nie je. Preto som sa rozhodol vstúpiť do politiky, ľuďom pomaly otvárať okále a chliev čistiť. Po vyhadzove z klubu SaS za hlasovanie proti úmyslu umožniť Orbánovi rozdávať maďarské občianstvo na Slovensku, sme založili hnutie OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti. Dnes máme najväčší opozičný klub a snažíme sa spoločne ľuďom dokázať, že spoločenstvo zodpovedných nezávislých ľudí sa dokáže správať zodpovedne, bez toho, aby sme našim poslancom brali vlastné svedomie a presvedčenie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu